Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 777702
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 2520-01-461-3057 | Vehicular Final Drive |
NSN 5340-01-466-9759 | Loop Clamp |
NSN 5330-01-490-0840 | Gasket |
NSN 5340-01-494-7615 | Angle Bracket |
NSN 2540-01-495-2662 | Vehicular Insulation |
NSN 2520-01-495-4232 | Friction Plate |
NSN 4730-01-495-4233 | Elbow |
NSN 5305-01-495-4714 | Machine Screw |
NSN 5945-01-504-5656 | Zero Time Delay Relay |
NSN 6150-01-509-7994 | Wiring Harness |
NSN 6150-01-509-7995 | Wiring Harness |
NSN 4720-01-509-7998 | Air Duct Hose |
NSN 2940-01-509-8017 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 2940-01-512-4404 | Air Cleaner Intake Pipe Cap |
NSN 3010-01-512-4945 | Flexible Shaft Coupling |
NSN 2520-01-515-9962 | Clutch Pack |
NSN 2520-01-515-9966 | Clutch Assembly (525) |
NSN 3040-01-515-9969 | Spur Gearshaft |
NSN 4730-01-516-0006 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 5995-01-520-9685 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-520-9701 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-520-9726 | Branched Wiring Harness |
NSN 4810-01-537-3067 | Solenoid Valve |
NSN 1240-01-553-5103 | Armored Vehicle Periscope |
NSN 1240-01-553-5178 | Aav Sight Assembly |
NSN 1240-01-553-5184 | Display And Control Module |
NSN 1240-01-553-5866 | Ugws M36 Thermal Sighting System |
NSN 1240-01-553-6111 | Thermal S Intermediate Body Assy |
NSN 1240-01-553-6957 | Thermal Imager Sdu |
NSN 1240-01-553-6959 | Thermal Sighting System Tu |
NSN 1240-01-554-1735 | Thermal Elbow Assembly |
NSN 5895-01-568-0095 | Electronic Equi Installation Kit |
NSN 4130-01-569-4606 | Air Conditioner Duct Adapter Kit |
NSN 5985-01-611-9109 | Antenna Support Base |
NSN 5995-01-611-9408 | Radio Frequency Cable Assembly |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΊ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΔΟΚΙΜΉΣ ΑΠΌΔΟΣΗΣ ΤΟΥ astm-d4169, ΚΎΚΛΟΣ ΔΙΑΝΟΜΉΣ 18, ΕΠΊΠΕΔΟ ΔΙΑΣΦΆΛΙΣΗΣ 1.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΤΑ ΕΊΔΗ Ή ΤΑ ΔΈΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΎΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΔΕΚΤΆ ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΈΑ ΣΥΣΚΕΥΆΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ ΤΎΠΟΥ ΚΑΤΆ ΤΡΌΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΊΖΕΙ ΑΣΦΑΛΉ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΌΤΕΡΗ ΤΙΜΉ ΣΤΟ ΣΗΜΕΊΟ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΊ, ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ, ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΌΛΟΥΘΩΝ ΚΑΝΌΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ, ΌΠΩΣ ΙΣΧΎΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ Ή ΤΟΥΣ ΤΡΌΠΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΠΟΥ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ: (Α) ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ, (Β) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ, (Γ) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑΣ, (Δ) ΕΝΙΑΊΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΦΟΡΤΊΩΝ, (Ε) ΕΘΝΙΚΟΊ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΊΝΗΤΩΝ ΦΟΡΤΊΩΝ, (ΣΤ) ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΉΣ ΈΝΩΣΗΣ ΦΟΡΤΗΓΏΝ, (Ζ) ΆΛΛΟΙ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΌΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΈΩΝ, (Η) ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΊ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΓΙΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΥΛΙΚΆ. ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΏΝ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΈΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΕΣ ΤΩΝ 1,5 ΚΥΒΙΚΏΝ ΠΟΔΙΏΝ Ή ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΕΝΙΑΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ (ΜΉΚΟΣ, ΠΛΆΤΟΣ, ΎΨΟΣ) ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 40 ΊΝΤΣΕΣ (ΚΑΙ ΌΤΑΝ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΌΣ ΑΡΙΘΜΌΣ ΤΈΤΟΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΈΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 25), ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΝΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΕΠΊΠΕΔΕΣ ΠΑΛΈΤΕΣ, ΠΑΛΈΤΕΣ ΚΙΒΩΤΊΩΝ Ή ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΩΣ ΜΈΣΟ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗΣ. ΤΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΕΜΠΟΡΕΎΜΑΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ (dot) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΠΟΥ ΙΣΧΎΟΥΝ ΚΑΤΆ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ. Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΜΕ ΔΈΜΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΎΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΜΗ ΘΕΡΜΑΙΝΌΜΕΝΟΣ ΓΕΝΙΚΌΣ ΣΚΟΠΌΣ.
ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΈΘΟΔΟ 52 ΩΣ ΕΞΉΣ: ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΊΖΕΤΑΙ, ΝΑ ΤΥΛΊΓΕΤΑΙ, ΝΑ ΦΡΆΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΊΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΧΑΡΤΟΚΙΒΏΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΟ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ astm-d5118, ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΟΙΚΙΑΚΉΣ. ΤΟ ΥΛΙΚΌ ΦΡΑΓΜΟΎ mil-prf-131, ΣΦΡΑΓΙΣΜΈΝΟ ΌΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ, ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΓΎΡΩ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΔΟΧΕΊΟ. Η ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ ΚΡΑΔΑΣΜΏΝ, ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΊΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΏΔΙΚΑ ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗΣ ΚΡΑΔΑΣΜΏΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΆΧΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΉ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΈΝΟΥ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΊΤΑΙ ΜΕΤΑΞΎ ΤΟΥ ΦΡΆΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ ΠΕΡΙΈΚΤΗ.
ΜΑΞΙΛΆΡΙ, ΆΓΚΥΡΑ, ΜΠΛΟΚ Ή ΣΤΉΡΙΓΜΑ, ΌΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ.
ΚΑΜΊΑ ΑΠΑΊΤΗΣΗ.
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΌΠΛΑ/ΌΠΛΑ (ΌΛΟΙ ΟΙ ΤΎΠΟΙ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΤΩΝ ΑΔΡΑΝΏΝ ΕΞΑΡΤΗΜΆΤΩΝ). ΌΤΑΝ ΈΝΑ "2" ΥΠΟΔΕΙΚΝΎΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΘΈΣΗ, ΤΌΤΕ Ο ΚΩΔΙΚΌΣ ΕΙΔΙΚΟΎ ΧΕΙΡΙΣΜΟΎ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΊΖΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ 85, ΜΈΡΟΣ 1..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΥΨΗΛΌΤΕΡΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΊΑ, ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ I, AA&E, ΜΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΈΝΗ
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
67,601.95 and 86,916.80 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2512--- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | ΌΤΑΝ Η ΕΠΙΣΚΕΥΉ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΕΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ ΧΑΜΗΛΌΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΈΔΟΥ, ΕΚΚΕΝΏΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΉΚΗ. Η ΔΙΆΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΧΟΝΔΡΙΚΉΣ. |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
777702 | 2 | ZZ | 5 | 80045 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |