Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 2-104-7-00004
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 5342-01-168-1896 | Weapon System Access Door |
NSN 3810-01-168-2017 | Crane Guide Roller |
NSN 3810-01-168-2018 | Roller Guide Assembly |
NSN 3810-01-168-2019 | Crane Guide Roller |
NSN 4730-01-168-6407 | Tube To Boss Elbow |
NSN 3040-01-169-7321 | Shouldered Shaft |
NSN 3810-01-169-7677 | Roller Guide Assembly |
NSN 3810-01-169-7678 | Crane Roller Guide Frame |
NSN 3810-01-169-7679 | Crane Guide Roller Frame |
NSN 3815-01-169-8704 | Center Section Turntable |
NSN 3815-01-169-8705 | Fly Section Weldment |
NSN 2930-01-170-1666 | Engine Water Outlet |
NSN 3810-01-170-2502 | Wear Pad |
NSN 3810-01-170-2503 | Wear Pad |
NSN 3040-01-170-2504 | Planetary Gear |
NSN 2590-01-170-2505 | Output Planet Carrier |
NSN 2590-01-170-2506 | Support End Plate |
NSN 2590-01-170-2507 | Hoist Base |
NSN 3810-01-170-2508 | Motor Pilot |
NSN 3810-01-170-2509 | Motor Brake And Reducer Assembly |
NSN 3810-01-170-2511 | Cylinder Housing |
NSN 2530-01-170-2536 | Brake Disc |
NSN 3040-01-170-2540 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3020-01-170-2557 | Internal Gear |
NSN 2590-01-170-4733 | Vehicular B Hydraulic Hoist Unit |
NSN 3810-01-170-9219 | Crane Turntable Drive Assembly |
NSN 3010-01-170-9283 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 3815-01-170-9497 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 2510-01-171-2047 | Vehicular Frame |
NSN 2520-01-171-2214 | Remote Control Lever |
NSN 4320-01-171-4448 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 3040-01-171-4993 | Straight Shaft |
NSN 4820-01-171-5047 | Flow Control Valve |
NSN 3810-01-171-5064 | Outrigger Wear Pad |
NSN 2590-01-171-5065 | Wear Pad |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΜΌΝΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΉ ΕΠΊΣΤΡΩΣΗ (ΜΕ ΛΙΠΑΡΌ ΠΕΡΙΤΎΛΙΓΜΑ, ΌΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ).
Mil-prf-16173, ΒΑΘΜΌΣ 4, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΉ ΔΙΆΒΡΩΣΗ, ΠΕΡΙΚΟΠΉ ΔΙΑΛΎΤΗ, ΨΥΧΡΉ ΕΦΑΡΜΟΓΉ, ΔΙΑΦΑΝΉΣ, ΜΗ ΚΟΛΛΏΔΗΣ.
Shaft Couplings, Except Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΣΚΆΦΗ ΚΑΙ ΕΝΑΈΡΙΟΥΣ ΣΤΌΧΟΥΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΏΝ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΆΤΩΝ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΕΞΑΡΤΗΜΆΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΏΝ, ΟΡΓΆΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΏΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΏΝ ΔΟΚΙΜΏΝ, ΕΝΑΈΡΙΩΝ ΣΤΌΧΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΠΤΈΡΩΝ, ΚΙΤ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΏΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΏΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΏΝ/ΠΥΡΑΎΛΩΝ Κ.ΛΠ..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
11.50 and 16.10 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
2-104-7-00004 | 2 | AX | A | 12361 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |