Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 8D00234-22
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 3010-01-393-2160 | Flexible Shaft Coupling |
NSN 4730-01-393-2162 | Fluid Pressur Multiple Connector |
NSN 2530-01-393-2672 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-393-2675 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 6680-01-393-4020 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6680-01-393-4021 | Liquid Sight Indicator |
NSN 2530-01-393-4548 | Brake Pneumatic Valve |
NSN 4820-01-393-4549 | Pneumatic Tank Valve |
NSN 4820-01-393-4551 | Pneumatic Tank Valve |
NSN 4820-01-393-4552 | Drain Cock |
NSN 4820-01-393-4553 | Pneumatic Tank Valve |
NSN 4820-01-393-4555 | Drain Cock |
NSN 4720-01-393-4576 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5930-01-393-4710 | Switch Key |
NSN 4710-01-393-5241 | Metallic Tube |
NSN 4710-01-393-5244 | Metallic Tube |
NSN 4710-01-393-5245 | Metallic Bent Tube |
NSN 2910-01-393-5246 | Fluid Filter Element |
NSN 2990-01-393-5247 | Exhaust Muffler |
NSN 2910-01-393-5249 | Engine Fuel Tank |
NSN 4720-01-393-5250 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-393-5252 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 2910-01-393-5254 | Fluid Filter Body |
NSN 2530-01-393-5256 | Pressure Tank |
NSN 4720-01-393-5257 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2920-01-393-5268 | Ignition Stator Assembly |
NSN 2530-01-393-5270 | Wheel Spindle Kingpin |
NSN 2530-01-393-5271 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 4710-01-393-5867 | Metallic Bent Tube |
NSN 2590-01-393-5871 | Trailer Platform Hold-down Hook |
NSN 4710-01-393-5872 | Metal Tube Assembly |
NSN 4940-01-393-5874 | Electromagnetic Shield Enclosure |
NSN 2530-01-393-5876 | Brake Backing Plate |
NSN 2530-01-393-5878 | Steering Tie Rod Parts Kit |
NSN 4820-01-393-6363 | Linear Dire Working Body Section |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΤΑ ΕΊΔΗ Ή ΤΑ ΔΈΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΎΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΔΕΚΤΆ ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΈΑ ΣΥΣΚΕΥΆΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ ΤΎΠΟΥ ΚΑΤΆ ΤΡΌΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΊΖΕΙ ΑΣΦΑΛΉ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΌΤΕΡΗ ΤΙΜΉ ΣΤΟ ΣΗΜΕΊΟ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΊ, ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ, ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΌΛΟΥΘΩΝ ΚΑΝΌΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ, ΌΠΩΣ ΙΣΧΎΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ Ή ΤΟΥΣ ΤΡΌΠΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΠΟΥ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ: (Α) ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ, (Β) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ, (Γ) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑΣ, (Δ) ΕΝΙΑΊΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΦΟΡΤΊΩΝ, (Ε) ΕΘΝΙΚΟΊ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΊΝΗΤΩΝ ΦΟΡΤΊΩΝ, (ΣΤ) ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΉΣ ΈΝΩΣΗΣ ΦΟΡΤΗΓΏΝ, (Ζ) ΆΛΛΟΙ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΌΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΈΩΝ, (Η) ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΊ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΓΙΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΥΛΙΚΆ. ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΏΝ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΈΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΕΣ ΤΩΝ 1,5 ΚΥΒΙΚΏΝ ΠΟΔΙΏΝ Ή ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΕΝΙΑΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ (ΜΉΚΟΣ, ΠΛΆΤΟΣ, ΎΨΟΣ) ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 40 ΊΝΤΣΕΣ (ΚΑΙ ΌΤΑΝ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΌΣ ΑΡΙΘΜΌΣ ΤΈΤΟΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΈΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 25), ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΝΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΕΠΊΠΕΔΕΣ ΠΑΛΈΤΕΣ, ΠΑΛΈΤΕΣ ΚΙΒΩΤΊΩΝ Ή ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΩΣ ΜΈΣΟ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗΣ. ΤΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΕΜΠΟΡΕΎΜΑΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ (dot) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΠΟΥ ΙΣΧΎΟΥΝ ΚΑΤΆ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ. Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΜΕ ΔΈΜΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΎΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΚΌΛΟΥΘΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΈΣ ΜΕΘΌΔΟΥΣ (ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΎΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΌΜΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ): Α) ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΣΕ ΣΆΚΟΥΣ ΣΎΜΦΩΝΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ Β, Γ Ή Ε ΤΟΥ mil-dtl-117, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΆ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΌ ΥΛΙΚΌ, ΕΆΝ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΜΨΊΑΣ. Β) ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ 42 Ή 44. (Γ) ΤΟΠΟΘΕΤΉΣΤΕ ΑΝΆΜΕΣΑ ΣΕ ΦΎΛΛΟ ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΟΎΣ ΙΝΟΣΑΝΊΔΑΣ Ή ΣΕ ΠΤΥΧΉ ΑΠΌ ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΈΣ ΎΦΑΣΜΑ ΕΠΑΡΚΟΎΣ ΑΚΑΜΨΊΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΊΤΕ ΣΤΗΝ ΚΆΜΨΗ, ΤΥΛΊΞΤΕ ΜΕ ΑΔΙΆΒΡΟΧΟ ΧΑΡΤΊ ΠΕΡΙΤΥΛΊΓΜΑΤΟΣ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ppp-b-1055 ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΊΣΤΕ ΜΕ ΤΑΙΝΊΑ ΕΥΑΊΣΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΊΕΣΗ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ astm-d5486 Ή ΚΌΛΛΑ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ mmm-a-260. ΆΔΕΙΑ ΧΡΉΣΗΣ ΆΛΛΩΝ ΑΔΙΆΒΡΟΧΩΝ ΥΛΙΚΏΝ ΦΡΑΓΜΟΎ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΊ ΚΑΤΌΠΙΝ ΑΙΤΉΜΑΤΟΣ.
ΚΑΜΊΑ ΑΠΑΊΤΗΣΗ.
Ignition Internal Combustion Piston Engines For Use In Aircraft Except Civil Ignition Or Compression Parts For Spark
Engines and Turbines For Military Aircraft
Ignition Reciprocating Or Rotary Combustion Piston Engines For Aircraft Parts, N.e.s., Of Spark
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΡΥΜΟΥΛΚΟΎΜΕΝΑ, ΟΧΉΜΑΤΑ, ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΏΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΕΙΔΙΚΏΝ ΕΡΓΑΛΕΊΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ, ΕΠΊΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΕΙΔΙΚΉΣ ΧΡΉΣΗΣ, ΡΥΜΟΥΛΚΟΎΜΕΝΩΝ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΏΝ ΠΛΟΊΩΝ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΈΡΩ..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
571.20 and 799.68 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
8D00234-22 | 2 | ZZ | 6 | 1NHH8 |
8D00234-22 | 9 | ZZ | 6 | 21439 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |