Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 12414636
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 2815-01-356-8157 | Engine And Container |
NSN 2520-01-356-8158 | Transmission And Container |
NSN 2520-01-361-2516 | Driving Automotive Axle Assembly |
NSN 2910-01-361-5154 | Diesel Engine Governor |
NSN 5930-01-361-5381 | Proximity Switch |
NSN 2520-01-361-6431 | Constant Ve Drive Shaft Assembly |
NSN 2815-01-361-6526 | Exhaust Manifold |
NSN 2815-01-361-7727 | Diesel Engine Block |
NSN 2520-01-362-1089 | Universal Joint Parts Kit |
NSN 4910-01-362-2331 | Locator Assembly |
NSN 4710-01-362-5599 | Metallic Bent Tube |
NSN 4710-01-362-5600 | Metallic Bent Tube |
NSN 4730-01-362-5652 | Boss Elbow |
NSN 5945-01-362-5670 | Electrical Solenoid |
NSN 2920-01-362-5734 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 2520-01-362-5759 | Differential Spider |
NSN 4820-01-363-2117 | Screw Stem Shutoff Cock |
NSN 4720-01-363-2245 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-363-2253 | Nonmetallic Hose |
NSN 2910-01-363-2365 | Automotive Choke Thermostat |
NSN 2590-01-363-2380 | Control Cable Assembly |
NSN 3040-01-363-2386 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3020-01-363-2413 | Bevel Gear |
NSN 3020-01-363-2414 | Bevel Gear |
NSN 3020-01-363-2415 | Bevel Gear |
NSN 2920-01-363-2525 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 3040-01-363-2536 | Body Hub |
NSN 3040-01-363-2549 | Mechanically Actuated Spindle |
NSN 2510-01-363-2562 | Vehicular Window |
NSN 4710-01-363-2594 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-363-2596 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-363-2597 | Metal Tube Assembly |
NSN 2530-01-363-3764 | Tube Seat |
NSN 2530-01-363-4345 | Vehicular Axle Aligning Rod |
NSN 2530-01-363-4357 | Air Brake Actuator Assembly |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΣΦΡΑΓΊΣΤΕ Ή ΣΥΝΔΈΣΤΕ ΌΛΑ ΤΑ ΑΝΟΊΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΉΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΈΘΟΔΟ 10.
Ppp-c-795, ΚΥΨΕΛΟΕΙΔΉΣ ΠΛΑΣΤΙΚΉ ΜΕΜΒΡΆΝΗ ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗΣ. Ή a-a-3129, ΠΛΑΣΤΙΚΌ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΑΝΟΙΚΤΏΝ ΚΥΨΕΛΏΝ. Ή ppp-c-1797, ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΑΦΡΟΎ ΠΟΛΥΠΡΟΠΥΛΕΝΊΟΥ. Ή a-a-59136, ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ ΚΡΑΔΑΣΜΏΝ ΑΠΌ ΑΦΡΌ ΠΟΛΥΑΙΘΥΛΕΝΊΟΥ.
ΚΑΜΊΑ ΑΠΑΊΤΗΣΗ.
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΎ, ΕΚΤΌΣ ΕΚΕΊΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΌ Β..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
06/17 | 11/17 |
---|---|
12.00 | 7.00 |
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
1,194.30 and 1,672.02 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
12414636 | 2 | ZZ | A | 19207 |
12414636 | 2 | ZZ | E | 0FW39 |
12414636 | 2 | ZZ | 5 | 076M6 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |