Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: MS3464L37-50P
Διαθεσιμότητα αποθεμάτων Διάγραμμα κωδικών συνθηκώνΑυτό το προϊόν διατίθεται στις ακόλουθες ποσότητες και συνθήκες.
Σημείωση: Η διαθεσιμότητα αυτού του στοιχείου ενημερώθηκε τελευταία φορά 04/05/2023 και μπορεί να έχουν αλλάξει από τότε. Ζητήστε προσφορά για ενημερωμένες τιμές και διαθεσιμότητα.
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 5320-00-023-4439 | Pin-rivet Collar |
NSN 9535-00-684-4140 | Laminated Shim Stock |
NSN 1270-01-159-7994 | Sensor Surveying Unit |
NSN 1630-01-160-5614 | Disc Brake Rotor |
NSN 6610-01-163-7062 | Vertical Velocity Indicator |
NSN 2835-01-164-5786 | Apu Clutch Assy |
NSN 6610-01-165-2103 | Air Speed Indicator |
NSN 6610-01-165-2104 | Vertical Velocity Indicator |
NSN 1005-01-182-0632 | Upper Slider |
NSN 1005-01-182-1000 | L.h Forward Twist Chute Assembly |
NSN 1005-01-182-1001 | Forward Chute Assembly |
NSN 1005-01-182-1003 | Forward Chute Guide |
NSN 1005-01-182-1004 | Forward Chute Guide |
NSN 1005-01-182-1005 | Forward Chute Track |
NSN 1005-01-182-1006 | Forward Chute Track |
NSN 1005-01-182-1007 | Left-hand Aft Elbow Track |
NSN 1005-01-182-1009 | Forward Upper Segment |
NSN 1005-01-182-1011 | Forward Box End Chute |
NSN 3040-01-182-3710 | Mechanical Drive Housing |
NSN 1005-01-182-3723 | Ammuniti Drum Assembly Partition |
NSN 1005-01-182-3732 | Ammuniti Drum Assembly Partition |
NSN 5340-01-182-3746 | Rod End Clevis |
NSN 5365-01-182-4032 | Chain Drive Gear Spacer |
NSN 5365-01-182-4277 | Plate Spacer |
NSN 5962-01-182-4297 | Linear Microcircuit |
NSN 5962-01-182-4299 | Linear Microcircuit |
NSN 5962-01-182-4304 | Digital Microcircuit |
NSN 5962-01-182-7633 | Digital Microcircuit |
NSN 5945-01-182-7637 | Electromagnetic Relay |
NSN 5340-01-182-7950 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-182-7951 | Mounting Bracket |
NSN 1005-01-182-9547 | Adjustment Gear |
NSN 1005-01-182-9549 | Gun Turret Shield |
NSN 1005-01-182-9550 | Azimuth Drive Assembly |
NSN 5935-01-182-9565 | Electrical Connector Bracket |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΤΑ ΕΊΔΗ Ή ΤΑ ΔΈΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΎΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΔΕΚΤΆ ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΈΑ ΣΥΣΚΕΥΆΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ ΤΎΠΟΥ ΚΑΤΆ ΤΡΌΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΊΖΕΙ ΑΣΦΑΛΉ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΌΤΕΡΗ ΤΙΜΉ ΣΤΟ ΣΗΜΕΊΟ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΊ, ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ, ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΌΛΟΥΘΩΝ ΚΑΝΌΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ, ΌΠΩΣ ΙΣΧΎΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ Ή ΤΟΥΣ ΤΡΌΠΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΠΟΥ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ: (Α) ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ, (Β) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ, (Γ) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑΣ, (Δ) ΕΝΙΑΊΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΦΟΡΤΊΩΝ, (Ε) ΕΘΝΙΚΟΊ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΊΝΗΤΩΝ ΦΟΡΤΊΩΝ, (ΣΤ) ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΉΣ ΈΝΩΣΗΣ ΦΟΡΤΗΓΏΝ, (Ζ) ΆΛΛΟΙ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΌΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΈΩΝ, (Η) ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΊ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΓΙΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΥΛΙΚΆ. ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΏΝ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΈΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΕΣ ΤΩΝ 1,5 ΚΥΒΙΚΏΝ ΠΟΔΙΏΝ Ή ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΕΝΙΑΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ (ΜΉΚΟΣ, ΠΛΆΤΟΣ, ΎΨΟΣ) ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 40 ΊΝΤΣΕΣ (ΚΑΙ ΌΤΑΝ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΌΣ ΑΡΙΘΜΌΣ ΤΈΤΟΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΈΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 25), ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΝΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΕΠΊΠΕΔΕΣ ΠΑΛΈΤΕΣ, ΠΑΛΈΤΕΣ ΚΙΒΩΤΊΩΝ Ή ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΩΣ ΜΈΣΟ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗΣ. ΤΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΕΜΠΟΡΕΎΜΑΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ (dot) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΠΟΥ ΙΣΧΎΟΥΝ ΚΑΤΆ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ. Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΜΕ ΔΈΜΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΎΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΒΛΈΠΕ Ι.4.1.Β.
Parts Suitable For Use Solely Or Principally With The Apparatus For Heading 8535, 8536, 8537, Nesoi
Electric Apparatus
Parts Of Electrical Apparatus For Switching Or Protecting Electrical Circuits For Making Connections To Or In Electrical Circuits, N.e.s.
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΌΡΓΑΝΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ/ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΌΦΩΝΟ, ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΕΣ, ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ, ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΑ Κ.ΛΠ. (ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΟ ΣΏΜΑ ΣΗΜΆΤΩΝ).
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
4,730.30 and 6,622.42 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | A |
MGMT CTL: | Q2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΑΠΑΙΤΕΊ ΕΙΔΙΚΈΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΎ Ή ΚΑΤΑΔΊΚΗΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ, ΌΠΩΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΎΤΙΜΑ ΜΈΤΑΛΛΑ, ΥΨΗΛΉ ΑΞΊΑ ΣΕ ΔΟΛΆΡΙΑ, ΚΡΊΣΙΜΟ ΥΛΙΚΌ Ή ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟ ΥΛΙΚΌ. ΑΝΑΤΡΈΞΤΕ ΣΤΑ ΚΑΤΆΛΛΗΛΑ ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΑ Ή ΟΔΗΓΊΕΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΕΣ ΟΔΗΓΊΕΣ. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
MS3464L37-50P | 2 | TX | E | 96906 |
MIL-C-81703 | 1 | TX | E | 81349 |
AS81763 | 1 | ZZ | E | 81343 |
MS3464L37-50P | 2 | ZZ | E | 81343 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |