Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 5716029
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 2530-01-420-3837 | Steering Drag Link |
NSN 2530-01-420-3839 | Vehicular Steering Idler Arm |
NSN 2530-01-420-7892 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 2530-01-420-7893 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 2920-01-420-7894 | Belt Tension Adjusting Arm |
NSN 2530-01-420-7895 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 3020-01-420-7896 | Flat Pulley |
NSN 2530-01-420-7904 | Disc Brake Rotor |
NSN 2520-01-421-4588 | Automotive Axle Shaft |
NSN 2520-01-421-4589 | Automotive Axle Shaft |
NSN 2510-01-422-2818 | Direct Action Shock Absorber |
NSN 2990-01-422-2826 | Exhaust Pipe |
NSN 2520-01-422-8317 | Transmission Modulator |
NSN 2520-01-424-0425 | Propeller Shaft With Universal J |
NSN 2640-01-431-5122 | Valve Core |
NSN 3040-01-431-9076 | Counterbalance Weight |
NSN 4710-01-432-9470 | Metallic Bent Tube |
NSN 2990-01-433-2546 | Exhaust Heat Shield |
NSN 2930-01-433-2547 | Radiator Fan Shroud |
NSN 2930-01-433-2550 | Engine Lubricating Oil Cooler |
NSN 2990-01-433-4422 | Exhaust Pipe |
NSN 2540-01-433-7907 | Vehicular Splash Guard |
NSN 2530-01-433-8702 | Steering Arm Cover |
NSN 4710-01-434-3037 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-434-3151 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-434-3157 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-434-3159 | Metal Tube Assembly |
NSN 2540-01-434-6109 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-434-7238 | Metal Grille |
NSN 2510-01-435-0635 | Airlift Crossbrace |
NSN 2510-01-435-0646 | Airlift Crossbrace |
NSN 4730-01-436-5501 | Air Line Manifold |
NSN 4730-01-436-5502 | Hydraulic System Access Manifold |
NSN 2815-01-436-8370 | Fuel Pump Control Shaft Assembly |
NSN 4820-01-436-9135 | Safety Relief Valve |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΌΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ ΓΙΑ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΈΠΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙΣ. ΤΑ fast packs ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΎΝ ΣΕ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ.
ΕΙΔΙΚΈΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ.
ΔΙΑΤΗΡΉΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΈΘΟΔΟ 41 ΩΣ ΕΞΉΣ: ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΌΚΕΙΝΤΑΙ ΣΕ ΒΛΆΒΗ ΑΠΌ ΔΥΝΆΜΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΎ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΟΎ ΠΕΔΊΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΑΡΧΙΚΆ ΝΑ ΤΥΛΊΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΛΙΚΌ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ mil-prf-81705, ΤΎΠΟΣ iii, Ή ΣΆΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ mil-dtl-117, ΤΎΠΟΣ ii, ΚΛΆΣΗ h, ΣΤΥΛ 2, Ή ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΏΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΞΙΛΆΡΙΑ ΑΠΌ ΥΛΙΚΌ ΠΟΥ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΌΤΥΠΑ a-a-3129 Ή ppp-c-795, ΚΛΆΣΗ 2 Ή ppp-c-1797, ΤΎΠΟΥ ii, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΉ ΔΙΆΤΡΗΣΗΣ ΣΆΚΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΝΆΔΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΈΝΗ ΣΕ ΘΕΡΜΟΣΦΡΑΓΙΣΜΈΝΗ ΣΑΚΟΎΛΑ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ mil-dtl-117, type i, class f, style 1. ΕΠΑΝΑΚΛΕΙΌΜΕΝΕΣ ΣΑΚΟΎΛΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΉ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ mil-dtl-81997, ΤΎΠΟΥ i Ή ii, ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΑΝΤΊ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΉΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ Ή ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗΣ ΚΡΑΔΑΣΜΏΝ. ΟΙ ΔΙΑΜΟΡΦΏΣΕΙΣ ΜΟΛΎΒΔΟΥ Ή ΑΚΡΟΔΕΚΤΏΝ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΌΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΖΟΝΤΑΙ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΎΝΤΑΙ ΦΟΡΤΊΑ Ή ΚΑΤΑΠΟΝΉΣΕΙΣ ΙΚΑΝΈΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΈΣΟΥΝ ΖΗΜΊΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. ΤΑ ΥΛΙΚΆ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΈΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΈΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΆΤΑΞΗΣ ΜΟΛΎΒΔΟΥ Ή ΑΚΡΟΔΕΚΤΏΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΈΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΦΑΊΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΈΝΟΥ ΧΩΡΊΣ ΖΗΜΙΆ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. ΟΙ ΕΥΑΊΣΘΗΤΕΣ ΕΤΙΚΈΤΕΣ ΠΡΟΣΟΧΉΣ ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΉΣ ΕΚΚΈΝΩΣΗΣ (esd) ΕΦΑΡΜΌΖΟΝΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ mil-std-129. ΟΙ ΣΎΝΔΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΛΉΠΤΕΣ (ΙΣΧΎΣ Ή ΔΕΔΟΜΈΝΑ) ΚΑΛΎΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΏΓΙΜΑ ΚΑΠΆΚΙΑ/ΒΎΣΜΑΤΑ.
A-a-3129, ΤΎΠΟΣ Ι, ΒΑΘΜΌΣ Β, ΑΝΤΙΣΤΑΤΙΚΉ ΠΛΑΣΤΙΚΉ ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ ΚΡΑΔΑΣΜΏΝ ΑΝΟΙΚΤΏΝ ΚΥΤΤΆΡΩΝ. Ή ppp-c-1797, ΤΎΠΟΣ ii, ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΑΦΡΟΎ ΠΟΛΥΠΡΟΠΥΛΕΝΊΟΥ. ΆΛΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΉ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ ΚΡΑΔΑΣΜΏΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΉ ΥΠΌ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΌΘΕΣΗ ΌΤΙ ΠΛΗΡΟΊ ΤΗΝ ΑΠΑΊΤΗΣΗ ΔΟΚΙΜΉΣ ΣΤΑΤΙΚΟΎ ΡΥΘΜΟΎ ΔΙΆΣΠΑΣΗΣ ΤΟΥ a-a-3129.
ΚΑΜΊΑ ΑΠΑΊΤΗΣΗ.
Electronic Integrated Circuits and Microassembly Parts
Semiconductors
Parts Of Electronic Integrated Circuits and Microassembles
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΌΡΓΑΝΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ/ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΌΦΩΝΟ, ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΕΣ, ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ, ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΑ Κ.ΛΠ. (ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΟ ΣΏΜΑ ΣΗΜΆΤΩΝ).
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
08/16 | 10/16 | 11/16 | 01/17 | 03/17 | 04/17 | 06/17 | 08/17 | 12/17 | 04/18 | 08/18 | 11/18 | 05/19 | 06/19 | 08/19 | 10/19 | 12/19 | 02/20 | 04/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
213.00 | 224.00 | 224.00 | 231.00 | 224.00 | 224.00 | 224.00 | 232.00 | 541.00 | 532.00 | 536.00 | 264.00 | 1079.00 | 327.00 | 284.00 | 327.00 | 327.00 | 284.00 | 327.00 |
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
340.70 and 476.98 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | Q2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9TG-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
5716029 | 2 | ZZ | E | 34623 |
9383278 | 9 | ZZ | 5 | 16764 |
9383278 | 9 | ZZ | 5 | 7X677 |
5962PL0862209 | 9 | WP | 9 | 9009H |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |