Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2136845 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1688PX+030 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
964P+30 | 2 | AX | 4 | 77220 |
494B+30 | 2 | AX | 4 | 79975 |
P1309+30 | 2 | AX | 4 | 82913 |
TC60N+30 | 2 | AX | 4 | 97042 |
L125F+30 | 2 | AX | 4 | 98349 |
500P+30 | 2 | AX | 4 | 01212 |
133AP+30 | 9 | AX | 4 | 92947 |
1688PX+030 | 9 | AX | 4 | 53781 |
2136845 | 9 | XX | X | 24617 |
133AP+30 | 9 | AX | 4 | 44370 |
P335ARX+30 | 9 | AX | 4 | 76255 |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |