Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 11683977
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 2930-00-392-9559 | Oil Cooler Screen Bracket |
NSN 2815-00-394-3015 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 3040-00-394-3016 | Mechanical Drive Housing |
NSN 5340-00-394-9717 | Mounting Bracket |
NSN 2815-00-394-9719 | Intercylinder Sleeve |
NSN 2815-00-397-3314 | Oil Pressure Regulator Va Sleeve |
NSN 3040-00-397-3319 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2815-00-397-3325 | Diesel Engine Shroud |
NSN 2990-00-397-3383 | Exhaust Pipe |
NSN 2950-00-397-3385 | Diesel Engine Turbosupercharger |
NSN 2990-00-397-3394 | Generator Air Exhaust Boot |
NSN 2815-00-398-6726 | Diesel Engine Shroud |
NSN 2920-00-398-7097 | Generator Wiring Support |
NSN 5995-00-399-5298 | Branched Wiring Harness |
NSN 2920-00-399-5303 | Branched Wiring Harness |
NSN 2815-00-410-1131 | Diesel Engine Shroud |
NSN 6150-00-410-1137 | Branched Wiring Harness |
NSN 4330-00-410-1964 | Fluid Pressure Filter Parts Kit |
NSN 5340-00-475-8217 | Mounting Bracket |
NSN 4330-00-516-1265 | Filter Mounting Bracket |
NSN 5995-00-606-2342 | Branched Wiring Harness |
NSN 5330-00-679-8054 | Gasket |
NSN 2930-01-005-1549 | Cooling Fan Bracket |
NSN 2930-01-007-5276 | Cooling Manifold Shroud |
NSN 2930-01-007-5277 | Cooling Engine Shroud |
NSN 3040-01-010-3186 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2930-01-012-2879 | Fan Cooling Shroud |
NSN 3040-01-013-1783 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2590-01-016-2024 | Fender Antisqueak |
NSN 2920-01-020-6072 | Retaining Plate |
NSN 2920-01-021-5743 | Pressure Release Oil Pum Plunger |
NSN 5961-01-022-6259 | Diode Semiconductor Device |
NSN 5340-01-031-4453 | Mounting Bracket |
NSN 3040-01-040-5090 | Spur Gearshaft |
NSN 2530-01-041-0432 | Retainer Cup |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΤΑ ΕΊΔΗ Ή ΤΑ ΔΈΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΎΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΔΕΚΤΆ ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΈΑ ΣΥΣΚΕΥΆΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ ΤΎΠΟΥ ΚΑΤΆ ΤΡΌΠΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΊΖΕΙ ΑΣΦΑΛΉ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΜΕ ΤΗ ΧΑΜΗΛΌΤΕΡΗ ΤΙΜΉ ΣΤΟ ΣΗΜΕΊΟ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΊ, ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ, ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΌΛΟΥΘΩΝ ΚΑΝΌΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ, ΌΠΩΣ ΙΣΧΎΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ Ή ΤΟΥΣ ΤΡΌΠΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΠΟΥ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ: (Α) ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ, (Β) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ, (Γ) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑΣ, (Δ) ΕΝΙΑΊΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΦΟΡΤΊΩΝ, (Ε) ΕΘΝΙΚΟΊ ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΚΊΝΗΤΩΝ ΦΟΡΤΊΩΝ, (ΣΤ) ΚΑΝΌΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΉΣ ΈΝΩΣΗΣ ΦΟΡΤΗΓΏΝ, (Ζ) ΆΛΛΟΙ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΌΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΈΩΝ, (Η) ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΊ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΊ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΓΙΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΥΛΙΚΆ. ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΏΝ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΈΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΕΣ ΤΩΝ 1,5 ΚΥΒΙΚΏΝ ΠΟΔΙΏΝ Ή ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΕΝΙΑΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ (ΜΉΚΟΣ, ΠΛΆΤΟΣ, ΎΨΟΣ) ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 40 ΊΝΤΣΕΣ (ΚΑΙ ΌΤΑΝ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΌΣ ΑΡΙΘΜΌΣ ΤΈΤΟΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΈΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 25), ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΝΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑΣ ΕΠΊΠΕΔΕΣ ΠΑΛΈΤΕΣ, ΠΑΛΈΤΕΣ ΚΙΒΩΤΊΩΝ Ή ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΑ ΩΣ ΜΈΣΟ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗΣ. ΤΑ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΕΜΠΟΡΕΎΜΑΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΎΟΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΏΝ (dot) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ ΠΟΥ ΙΣΧΎΟΥΝ ΚΑΤΆ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ. Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΜΕ ΔΈΜΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΏΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΎΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΎΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΜΗ ΘΕΡΜΑΙΝΌΜΕΝΟΣ ΓΕΝΙΚΌΣ ΣΚΟΠΌΣ.
ΦΥΣΙΚΉ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ.
ΚΑΜΊΑ ΑΠΑΊΤΗΣΗ.
ΚΑΜΊΑ ΑΠΑΊΤΗΣΗ.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΡΥΜΟΥΛΚΟΎΜΕΝΑ, ΟΧΉΜΑΤΑ, ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΏΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΕΙΔΙΚΏΝ ΕΡΓΑΛΕΊΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ, ΕΠΊΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΕΙΔΙΚΉΣ ΧΡΉΣΗΣ, ΡΥΜΟΥΛΚΟΎΜΕΝΩΝ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΏΝ ΠΛΟΊΩΝ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΈΡΩ..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
02/16 | 04/20 |
---|---|
180.00 | 232.00 |
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
92.70 and 129.78 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
11683977 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
2815004101131 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |