Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: 12448744
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 2940-01-400-3846 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 4730-01-406-0342 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 2530-01-406-1959 | Steering Drag Link |
NSN 4820-01-406-2271 | Valve Body |
NSN 2815-01-406-5004 | Engine Camshaft |
NSN 4730-01-406-8756 | Boss Elbow |
NSN 3040-01-407-0644 | Counterbalance Weight |
NSN 2940-01-407-0718 | Fluid Filter |
NSN 4720-01-407-0731 | Preformed Hose |
NSN 4730-01-407-0733 | Pipe To Tube Elbow |
NSN 3040-01-407-2939 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4720-01-407-2945 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-407-2946 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-407-2948 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4320-01-407-3549 | Hydraulic Reservoir |
NSN 4730-01-407-3559 | Pipe To Tube Tee |
NSN 2540-01-407-4859 | Vehicular Seat Frame |
NSN 4440-01-407-5135 | Desiccant Air-gas Drier |
NSN 2815-01-407-5718 | Rocker Arm Engine Poppet Bracket |
NSN 4720-01-407-6034 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4820-01-407-6038 | Safety Relief Valve |
NSN 2540-01-407-6040 | Vehicular Seat Frame |
NSN 4730-01-407-6044 | Pipe Flange |
NSN 2530-01-407-7514 | Brake Disk Shield |
NSN 2530-01-407-7515 | Brake Fluid Reservoir |
NSN 4710-01-407-7516 | Metal Tube Assembly |
NSN 2540-01-407-7517 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4820-01-407-7518 | Safety Relief Valve |
NSN 2510-01-407-7531 | Vehicular Operation Panel |
NSN 2910-01-407-9254 | Diesel Engine Governor |
NSN 2815-01-407-9255 | Engine Poppet Valve |
NSN 4710-01-407-9256 | Metal Tube Assembly |
NSN 2910-01-407-9257 | Starting Aid Ether Parts Kit |
NSN 4720-01-407-9259 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-407-9260 | Nonmetallic Hose Assembly |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΎΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΏΤΙΟ.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ Γ.Ii ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΜΈΝΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ. ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ, Η ΣΦΡΆΓΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΣΜΌΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΆΛΛΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΈΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΊΩΝ ΘΑΛΆΣΣΗΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΒΛΈΠΕ Ι.4.1.Β.
ΜΗ ΕΎΦΛΕΚΤΟ ΣΥΜΠΙΕΣΜΈΝΟ ΑΈΡΙΟ, UN CLASS 2 (ΕΤΙΚΈΤΑ ΜΗ ΕΎΦΛΕΚΤΟΥ ΑΕΡΊΟΥ· ΕΚΤΌΣ: (1) ΟΞΥΓΌΝΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΊ ΕΤΙΚΈΤΑ ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟΎ ΚΑΙ (2) ΦΘΌΡΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΊ ΕΤΙΚΈΤΕΣ ΔΗΛΗΤΗΡΊΟΥ ΚΑΙ ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟΎ).
.
ΕΊΔΗ ΧΗΜΙΚΏΝ ΣΩΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΌΛΕΣ ΟΙ ΆΛΛΕΣ ΧΗΜΙΚΈΣ ΟΥΣΊΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΎΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΆΛΛΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ. ΣΗΜΕΊΩΣΗ: ΌΤΑΝ ΈΝΑ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΈΧΕΙ ΧΗΜΙΚΌ ΚΎΡΙΟ ΌΝΟΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΕΊΝΑΙ ΕΥΑΊΣΘΗΤΟ, ΕΠΙΛΈΞΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΌ ΕΙΔΙΚΟΎ ΧΕΙΡΙΣΜΟΎ ΑΠΌ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΟΣΆΡΤΗΜΑ (ΠΡΟΣΆΡΤΗΜΑ A ΕΝΌΤΗΤΑ I ΤΟΥ DOD 4500.32-R, ΤΌΜΟΣ 1) Η ΔΕΎΤΕΡΗ ΘΈΣΗ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΊΝΑΚΑ 85, ΜΈΡΟΣ 1..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
541.90 and 758.66 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΑΝΕΠΑΝΌΡΘΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ. ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ. |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
12448744 | 2 | ZZ | 5 | 19207 |
RCSK14766 | 2 | ZZ | 6 | 34623 |
QK-2430-A40 | 2 | ZZ | 6 | 78280 |
RCSK14766 | 2 | ZZ | 5 | 19207 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |