Αριθμός μοντέλου ή εξαρτήματος: H446A103
Το εργοστάσιο νέο, νέο υλικό, νέο πλεόνασμα, αναθεωρημένο, επισκευάσιμο, επισκευάσιμο και AS αφαιρούμενο / χρησιμοποιημένο υλικό θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό συμμόρφωσης και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο / ίχνος κατά περίπτωση. Έχουμε ένα ρεκόρ 7 ετών.
Δεσμευόμαστε για την ποιότητα και ακολουθούμε ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας AS9120. Η AeroBase Group είναι πιστοποιημένη από την HAZMAT και εγγεγραμμένη στην DDTC, ITAR και Aviation Suppliers Association (ASA). Όλα τα προϊόντα ελέγχονται 100%.
Δέσμευση ποιότητας »
Η παράδοση των παραγγελιών IN-STOCK αποστέλλεται την ίδια ημέρα όταν η παραγγελία τοποθετείται πριν από τις 2:00 μ.μ. EST.
Οι ημερομηνίες παράδοσης για ΜΗ ΣΤΟΚ είδη είναι εκτιμήσεις που βασίζονται στην τρέχουσα καθυστέρηση και υπόκεινται σε επιβεβαίωση κατά τη στιγμή της παραγγελίας.
NSN | Περιγραφή εξαρτήματος |
---|---|
NSN 2815-00-089-6439 | Blower Housing |
NSN 6680-00-195-6265 | Tachometer Drive |
NSN 3810-00-255-5043 | Crane Swing Gearbox Assembly |
NSN 3810-00-255-5044 | Crane Hoist Gearbox Assembly |
NSN 2520-00-417-1130 | Adjusting Lock |
NSN 5342-00-921-5343 | Injector Bracket |
NSN 3040-01-178-4893 | Spur Gearshaft |
NSN 3020-01-178-4902 | Internal Gear |
NSN 2520-01-178-4911 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 5340-01-178-4929 | Compression Cup |
NSN 2530-01-178-6627 | Brake Shoe Wear Plate |
NSN 2540-01-178-6698 | Vehicular Safety Belt |
NSN 2540-01-178-6699 | Vehicular Safety Belt |
NSN 2510-01-178-7100 | Vehicular Window Frame |
NSN 2530-01-178-7148 | Brake Chamber Diaphragm |
NSN 2530-01-178-8916 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
NSN 2520-01-179-2535 | Axle Carrier Piston |
NSN 2520-01-179-2611 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2530-01-179-5532 | Valve Piston |
NSN 3040-01-179-5670 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 2520-01-180-3165 | Propeller Shaft Dust Cap |
NSN 2530-01-182-0860 | Steering Gear Cam Control |
NSN 2520-01-182-2831 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 5342-01-183-4556 | Weapon System Access Door |
NSN 2530-01-198-4327 | Steering Valve Sleeve |
NSN 2520-01-199-4932 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 5315-01-199-7970 | Socket Bearing Pin |
NSN 2520-01-248-1574 | Vehicular Torque Converter |
NSN 2940-01-261-5465 | Intake Air Cleaner |
NSN 2510-01-350-5868 | Vehicular Window |
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΊ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΔΟΚΙΜΉΣ ΑΠΌΔΟΣΗΣ ΤΟΥ astm-d4169, ΚΎΚΛΟΣ ΔΙΑΝΟΜΉΣ 18, ΕΠΊΠΕΔΟ ΔΙΑΣΦΆΛΙΣΗΣ 1.
Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΉΣΗ ΚΙΒΩΤΊΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΩΝ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ astm-d5118, ΚΑΤΗΓΟΡΊΑΣ ΑΝΘΕΚΤΙΚΏΝ ΣΤΙΣ ΚΑΙΡΙΚΈΣ ΣΥΝΘΉΚΕΣ.
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΎΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΜΈΘΟΔΟ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ Ή ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΌ ΤΟ dod ΥΛΙΚΆ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΎΝ. ΩΣΤΌΣΟ, ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΉ ΜΈΘΟΔΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΆ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΆΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΊΑ ΊΝΤΣΑ. ΤΟ ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΕΤΑΙ ΙΣΌΤΙΜΑ Ή ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑΣ.
ΧΩΡΊΣ ΕΙΔΙΚΉ ΣΉΜΑΝΣΗ.
ΔΙΑΤΗΡΕΊΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΈΘΟΔΟ 20 ΩΣ ΕΞΉΣ: ΨΕΚΑΣΜΌΣ ΟΜΊΧΛΗΣ Ή ΈΚΠΛΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΆ ΜΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΌ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΎΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΌ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ. ΌΛΑ ΤΑ ΑΝΟΊΓΜΑΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΏΝΟΥΝ Ή ΝΑ ΣΦΡΑΓΊΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΊ Η ΕΊΣΟΔΟΣ ΡΎΠΩΝ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΊΑΣ. ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΈΣ ΆΒΑΦΕΣ ΕΠΙΦΆΝΕΙΕΣ ΣΙΔΗΡΟΎΧΩΝ ΜΕΤΆΛΛΩΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΚΑΛΥΜΜΈΝΕΣ ΜΕ ΚΑΤΆΛΛΗΛΗ ΒΑΦΉ Ή ΣΜΆΛΤΟ Ή ΕΠΙΚΑΛΥΜΜΈΝΕΣ ΜΕ ΨΥΧΡΉ ΕΦΑΡΜΟΓΉ, ΜΗ ΚΟΛΛΏΔΗ, ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΉ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΉ ΈΝΩΣΗ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ mil-prf-16173, grade 4.
ΔΙΑΤΗΡΉΣΤΕ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΌ ΛΙΠΑΝΤΙΚΌ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑΣ.
Parts For Lifting, Handling, Loading Or Unloading Machinery, Nesoi
Materials Handling Equipment
Parts Of Lifting, Handling, Loading Or Unloading Machinery, N.e.s.
ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ ΕΙΔΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΚΏΔΙΚΑ ΦΟΡΤΊΟΥ.
.
ΡΥΜΟΥΛΚΟΎΜΕΝΑ, ΟΧΉΜΑΤΑ, ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΉΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΏΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΕΙΔΙΚΏΝ ΕΡΓΑΛΕΊΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ, ΕΠΊΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΕΙΔΙΚΉΣ ΧΡΉΣΗΣ, ΡΥΜΟΥΛΚΟΎΜΕΝΩΝ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΏΝ ΠΛΟΊΩΝ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΈΡΩ..
Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΝΟΠΟΊΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΕΙ ΤΙΣ 84 ΊΝΤΣΕΣ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΣΤΑΣΗ.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΆΛΛΟΣ Ή ΚΑΝΈΝΑΣ ΕΙΔΙΚΌΣ ΧΕΙΡΙΣΜΌΣ (SH)
Η ιστορική τιμολόγηση για αυτό το NSN είναι μεταξύ
8,797.98 and 10,997.48 USD.
Ανάλογα με την ποσότητα, τη διαθεσιμότητα, την κατάσταση, τον χρόνο παράδοσης και την πιθανή διακοπή ενός προϊόντος, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τιμολόγηση μέχρι να σας παρέχουμε μια ενημερωμένη προσφορά.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΕΠΙΣΚΕΥΆΣΙΜΟ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΕ ΕΠΊΠΕΔΟ ΆΜΕΣΗΣ ΣΤΉΡΙΞΗΣ (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | ΕΆΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΊ Ή ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΕΠΙΣΚΕΥΆΣΙΜΟ, ΤΌΤΕ ΑΠΟΡΡΊΨΤΕ ΣΕ ΕΝΔΙΆΜΕΣΟ ΕΠΊΠΕΔΟ. |
Κώδικας | Ορισμός |
---|---|
FN | Εργοστάσιο Νέο. Ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από τότε OEM και περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή. |
NE | Νέος. Ανταλλακτικά κατασκευασμένα από τον ΚΑΕ. Μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποίηση κατασκευαστή ή πιστοποίηση εταιρείας. |
NS | Νέο πλεόνασμα. Νέο υλικό στοιχείο που αγοράστηκε από υπερβολικό απόθεμα. |
OH | Αναθεωρήθηκε. Το προϊόν έχει ανακατασκευαστεί και δοκιμαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή από συνεργείο επισκευής (MRO). |
SV | Επισκευάσιμο προϊόν |
AR | Όπως αφαιρέθηκε. Προϊόν που αφαιρείται από αεροσκάφος ή πλατφόρμα χωρίς εγγύηση για τη λειτουργικότητα του εξαρτήματος. |
RP | Επισκευάσιμα. Το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί από MRO και να λάβει πιστοποίηση FAA 8130 ή EASA Form 1. |
Αριθμός ανταλλακτικού | RNVC | RNAAC | DAC | Κλουβί |
---|---|---|---|---|
H446A103 | 2 | CT | 2 | 13841 |
HAN-18820-000 | 2 | ZZ | 6 | 13841 |
18820 | 9 | CT | 2 | 13841 |
Όνομα | Αριθμητικά στοιχεία | |||
---|---|---|---|---|
[Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να χρησιμοποιήσετε λίστες] |